Späť


Ekonomické, právne a sociálne aspekty využitia guerrilla marketingu (2018)

Garant: Ing. Eva Malichová, PhD.
Učitelia: Ing. Eva Malichová, PhD.
Počet študentov: 1 - 4

Popis projektu:

Projekt sa zaoberá identifikovaním ekonomických a sociálnych dopadov a taktiež právnych podmienok využitia moderného marketingového konceptu nazývaného guerrilla marketing. Tento koncept je založený na využití nekonvenčných spôsobov propagácie s nízkym rozpočtom. Pre podniky by preto správne využitie tohto konceptu mohlo významne prispieť k zlepšovaniu ekonomických výsledkov a konkurencieschopnosti na trhu.

Cieľ projektu:

Cieľom projektu je identifikácia ekonomických,sociálnych a právnych dopadov praktickej aplikácie moderných marketingových prístupov v podniku. Študenti tak budú môcť nadobudnúť nové skúsenosti a vyvodiť závery z prepojenia získaných teoretických vedomostí s reálnym podnikovým prostredím.

Úlohy projektu:

  • ·  štúdium domácej a zahraničnej odbornej literatúry z oblasti marketingu (zameranie sa predovšetkým na guerrilla marketing a jeho formy),      analýza prípadových štúdií týkajúcich sa využitia guerrilla marketingu v zahraničí s ohľadom na ekonomický, sociálny a právny aspekt,
  • ·  sumarizácia poznatkov a identifikovanie podstatných prvkov a foriem guerrilla marketingu z pohľadu ekonomického, sociálneho a právneho,
  • ·  analýza súčasného stavu vybratých podnikov a návrh guerrilla marketingových aktivít v týchto podnikoch (v rámci návrhu je potrebné:

      1.  identifikovať náklady na jednotlivé aktivity,
      2.  identifikovať právne obmedzenia realizácie aktivít a potrebné kroky pre   dodržanie právnych predpisov,
      3.  časový harmonogram,
      4.  očakávané ekonomické a mimoekonomické prínosy pre podniky,
      5.  návrh hodnotenia úspešnosti realizovaných aktivít),
  • ·  realizácia plánovaných aktivít v podnikoch a následné ekonomické zhodnotenie (rentabilita realizovaných aktivít, analýza výnosov, nákladov...),
  • ·  sumarizácia ekonomických a sociálnych dopadov využitia guerrilla marketingu v podnikoch a identifikovanie právnych odporúčaní pri realizácii aktivít.

Literárne zdroje:

Levinson, J.C. 2009. Guerilla marketing, Computer press, 2009.

Patalas, Thomas. 2009.Guerillový marketing, Praha: Grada Publishing, 2009.

Přikrylová, J., Jahodová, H. 2010. Moderní  marketingová  komunikace.  Praha: Grada Publishing, 2010. 



Mám záujem o projekt
0
študentov
0
učiteľov
0
partnerov

Partneri FRI

Platinový partner

Hlavný partner

Partneri

Projekty a centrá FRI

Projekty

Inteligentné operačné a spracovateľské systémy pre UAV
Transdata
IT akadémia
ACeSYRI
SmartSoc
TECH4EDU4
Centre in Advanced Biomedical and Medical Informatics

Centrá

Cisco Network Academy
PEARSON VUE - Aturizované centrum