Späť


Automatizovaný systém optimalizácie marketingovej komunikácie

Garant: doc. Ing. Miroslav Kvaššay, PhD.
Učitelia: doc. Ing. Miroslav Kvaššay, PhD.
Počet študentov: 2 - 4

Náplňou projektu je vytvoriť systém, ktorý bude na základe správania sa používateľa pri návšteve webového portálu a histórie objednávok vyhodnocovať preferenčné signály a na základe ich analýzy s využitím data-miningu aplikovať vhodné scenára automatizovanej komunikácie prostredníctvom pridružených kanálov (on-line reklamné systémy, email, web, sms,…). Pri vyhodnocovaní signálov a optimalizácii komunikácie by mali byť nasadené vhodné technológie strojového učenia.

Funkcionalita IS:

  • identifikácia relevantných signálov a segmentov používateľov,
  • zápis a triedenie signálov,
  • vytvorenie prostredia na trénovanie algoritmov určených na segmentovanie zákazníkov a optimalizáciu komunikácia z hľadiska definovaných cieľov,
  • prepojenie štatistických výstupov projektu na vizualizačné nástroje tretích strán.

Stručná osnova projektu:

  1. analýza,
  2. návrh riešenia,
  3. implementácia,
  4. integrácia systémov tretích strán do systému,
  5. zhodnotenie.

 
Čo Ti prinesie účasť na projekte:

  • zoznámenie sa s technológiami marketingovej automatizácie a metódami strojového učenia,
  • práca na reálnom projekte, ktorý bude implementovaný do procesov firmy,
  • zoznámenie sa s nástrojmi a postupmi Business Intelligence a projektového riadenia.

Projekt je riešený v spolupráci s firmou Netmarketer (http://www.netmarketer.sk/).


Mám záujem o projekt
0
študentov
0
učiteľov
0
partnerov

Partneri FRI

Platinový partner

Hlavný partner

Partneri

Projekty a centrá FRI

Projekty

Inteligentné operačné a spracovateľské systémy pre UAV
Transdata
IT akadémia
ACeSYRI
SmartSoc
TECH4EDU4
Centre in Advanced Biomedical and Medical Informatics

Centrá

Cisco Network Academy
PEARSON VUE - Aturizované centrum