Automatizovaný systém optimalizácie marketingovej komunikácie
Garant: doc. Ing. Miroslav Kvaššay, PhD.
Učitelia: doc. Ing. Miroslav Kvaššay, PhD.
Počet študentov: 2 - 4
Náplňou projektu je vytvoriť systém, ktorý bude na základe správania sa používateľa pri návšteve webového portálu a histórie objednávok vyhodnocovať preferenčné signály a na základe ich analýzy s využitím data-miningu aplikovať vhodné scenára automatizovanej komunikácie prostredníctvom pridružených kanálov (on-line reklamné systémy, email, web, sms,…). Pri vyhodnocovaní signálov a optimalizácii komunikácie by mali byť nasadené vhodné technológie strojového učenia.
Funkcionalita IS:
- identifikácia relevantných signálov a segmentov používateľov,
- zápis a triedenie signálov,
- vytvorenie prostredia na trénovanie algoritmov určených na segmentovanie zákazníkov a optimalizáciu komunikácia z hľadiska definovaných cieľov,
- prepojenie štatistických výstupov projektu na vizualizačné nástroje tretích strán.
Stručná osnova projektu:
- analýza,
- návrh riešenia,
- implementácia,
- integrácia systémov tretích strán do systému,
- zhodnotenie.
Čo Ti prinesie účasť na projekte:
- zoznámenie sa s technológiami marketingovej automatizácie a metódami strojového učenia,
- práca na reálnom projekte, ktorý bude implementovaný do procesov firmy,
- zoznámenie sa s nástrojmi a postupmi Business Intelligence a projektového riadenia.
Projekt je riešený v spolupráci s firmou Netmarketer (http://www.netmarketer.sk/).
Mám záujem o projekt
0
študentov
0
učiteľov
0
partnerov