Transformácia produktu na správu klientskych účtov z relačnej databázy na SAP HANA
Garant: Ing. Katarína Zábovská, PhD.
Učitelia: prof. Ing. Karol Matiaško, PhD., Ing. Katarína Zábovská, PhD.
Počet študentov: 1 - 5
Spolupráca s firmou Zatopek Consulting a.s.
Cieľ projektu
Projekt sa zaoberá vývojom jednotlivých komponentov na správu komunikácie s databázou a transformácie relačnej databázy založenej na OpenSQL v jazyku ABAP.
Komponent správy komunikácie s databázou
- Variabilita používania RDBS (relačná databáza vs SAP HANA)
- Konfigurácia modulu
- Unit testing
- Dokumentácia
Transformácia relačnej databázy
- Transformácia existujúcich dopytov na SAP HANA
- Redesign dátového modelu (ako napríklad odstránenie nepotrebných tabuliek a pod.)
- Optimalizácia dopytov pre transakčné aj analytické spracovanie dát
- Presun algoritmov do SAP Hana (In-memory computing)
Základné požiadavky na študenta (resp. rozvoj študenta)
· Znalosť relačných databáz
· Objektovo orientované programovanie
· Design patterns
· UML Diagramy – class diagram
Popis produktu: Správa klientskych účtov
Produkt predstavuje riešenie pre Správu klientov a ich majetkových účtov použitím štandardných SAP modulov ako Business Partner a unikátneho riešenia v /AZC/ dedikovanom namespace pre ZC od SAP SE, ktoré obsluhuje správu kmeňového záznamu zmlúv, majetkových účtov, nákup a vydávanie Podielových Listov a dennej závierky investičnej príp.. penzijnej spoločnosti.
Projekt bude plne podporovaný zo strany organizácie Zatopek Consulting a.s. v spolupráci s FRI vrátane SW a technickej podpory.
Kontaktná osoba za stranu firmy Zatopek Consulting a.s. bude Michal Eliáš, senior programátor.
Mám záujem o projekt