Späť


Aktuálne trendy a smerovanie digitálneho marketingu

Garant: doc. Ing. Gabriel Koman, PhD.
Učitelia: doc. Ing. Gabriel Koman, PhD., Ing. Martin Holubčík, PhD.
Počet študentov: 1 - 6

Popis projektu:

Hlavným cieľom projektu je poskytnúť prehľad digitálnym marketingom, jeho nástrojmi a technikami, pri aplikácií do online marketingu podnikového prostredia. Prostredníctvom projektovej výučby sa študenti majú naučiť teoretické i praktické využitie digitálneho marketingu a jeho foriem. Získané schopnosti umožnia študentom zorientovať sa v online prostredí marketingu a aplikovať digitálny marketing v špecifických situáciách podnikateľského prostredia. Preskúmať marketing v online priestore a jeho možnosti.

Ciele projektu:

  • −  Oboznámiť študentov so súčasným prostredím digitálneho marketingu (získať poznatky)
  • −  Študovať a analyzovať prostredie digitálneho marketingu - prepájať soft skill technológiu a modelovanie s marketingovým manažmentom (získať vedomosti)
  • −  Naučiť sa vybrať, aplikovať a vyhodnotiť nástroje digitálneho marketingu
  • −  Naučiť sa posúdiť stav digitálneho marketingu podniku
  • −  Vedieť vytvoriť návrh riešení na problémy v oblasti digitálneho marketingu - zavádzanie nástrojov, vyhodnotenie dát, vyhodnotenie online marketingovej kampane (získať zručnosti)

Úlohy a výsledky projektu*:

1.  Časť projektu (Projekt 1)

Študenti sa zamerajú na nástroje digitálneho marketingu v online priestore.

1.1.Vytvoriť zoznam nástrojov, techník a spôsobov digitálneho marketingu. (*ďalej len nástrojov)

1.2.Vypracovať podrobný popis nástrojov.

1.3.Vypracovať sériu praktických ukážok použitia vybraných nástrojov

1.4.Porovnať jednotlivé nástroje v zmysle výhod a nevýhod ich použitia. 

1.5.Určiť súčasné trendy digitálneho marketingu.

2.  Časť projektu (Projekt 2)

Študenti vypracujú prípadové štúdie, ktoré budú zamerané na hĺbkové preskúmanie nástrojov digitálneho marketingu vybraných spoločností.

2.1.Vybrať vhodné spoločnosti.

2.2.Realizovať vypracovania prípadových štúdií v rámci stanoveného postupu vyučujúcim.

3.  Časť projektu (Projekt 3)

Študenti porovnajú teoretické koncepcie vybraných nástrojov s ich praktickým použitím v spoločnostiach.

3.1.Identifikovať problémy (problémové situácie pri aplikácií, interpretácií dát, vyhodnocovaní výsledkov) vznikajúce pri vybraných nástrojoch digitálneho marketingu v online prostredí

3.2.Vypracovať návrhy vylepšenia použitia vybraných nástrojov v spoločnostiach, v zmysle problém – riešenie.

3.3.Zjednotiť výsledky prípadových štúdií – záverečná dokumentácia.

*vyučujúci koordinujú priebeh plnenia jednotlivých úloh počas celého trvania projektu

Literárne zdroje

Literárne zdroje

• Janouch, V., (2014). Internetový marketing.

• Kolektív autorov. (2014). Online marketing. Súčasné trendy očami expertov.

• Scott, D.M. (2015). The New rules of Marketing and PR.

• Kotler, P., Keller, K. L. (2013). Marketing management . 14. vydání. Praha: Grada.

• Vodák, J., Soviar, J., Varmus, M. (2016). Marketingová komunikácia.

• Kolektív autorov. (2014). Online marketing. Súčasné trendy očami expertov.

• Zook, Z., Smith, P.R. (2016). Marketing Communications.

• Chaffei, D. Smith, P.R. (2017). Digital Marketing Excelence


Forma práce

  • −  Vyhodnotenie a spracovanie údajov
    • - Analýza teoretických poznatkov
    • - Komplexná obsahová analýza – štúdium dokumentov
    • - Komparatívna analýza
    • - Analýza procesov
    • - Štatistická analýza
    • - Syntéza praktických poznatkov
    •  - iné
  • −  Metódy empirického výskumu
    • - Prieskum trhu
    • - Prieskum vo vybraných spoločnostiach
    • - Realizácia prípadovej štúdie
    • - iné
  • −  Kritické myslenie

Práca študentov bude prideľovaná, kontrolovaná a korigovaná podľa stanoveného rozvrhu a na vopred dohodnutých konzultáciách. Študenti budú pracovať jednotlivo alebo tímovo pri skúmaní vybraných problémov a javov (analýza, prieskum, case studies, best practice...) a neskôr opäť tímovo alebo samostatne pri vytváraní všeobecných odporúčaní v zmysle definovaného projektu.


Mám záujem o projekt
0
študentov
0
učiteľov
0
partnerov

Partneri FRI

Platinový partner

Hlavný partner

Partneri

Projekty a centrá FRI

Projekty

Inteligentné operačné a spracovateľské systémy pre UAV
Transdata
IT akadémia
ACeSYRI
SmartSoc
TECH4EDU4
Centre in Advanced Biomedical and Medical Informatics

Centrá

Cisco Network Academy
PEARSON VUE - Aturizované centrum