Späť


Stratégia získavania zamestnancov v IT spoločnosti (Globesy) s prepojením na tvorbu hodnoty (2021)

Garant: doc. Ing. Mária Ďurišová, PhD.
Učitelia: doc. Ing. Mária Ďurišová, PhD., Ing. Eva Malichová, PhD.
Počet študentov: 2 - 7

Obsahovou náplňou projektu je vytvoriť stratégiu získavania zamestnancov pre podnik s prepojením na tvorbu hodnoty. Stratégia má prispieť k zvýšeniu záujmu uchádzačov o pracovné pozície a implementovať ju do podniku. 

Cieľom projektu je:

- nadobudnúť vedomosti o získavaní zamestnancov, nástrojoch získavania zamestnancov a o prvkoch tvorby hodnoty v podniku,

- pochopiť logickú nadväznosť medzi zamestnancami a trhom práce v súvislosti so získavaním zamestnancov,

- identifikovať nové nástroje získavania zamestnancov a  vedieť ich aplikovať do podmienok podniku,

- vypracovať stratégiu získavania zamestnancov s prepojením na tvorbu hodnoty a implementovať ju v podniku.  

Úlohami projektu sú:

- preštudovanie odporúčanej literatúry, obstaranie a oboznámenie sa s ďalšími študijnými materiálmi v oblasti získavania zamestnancov,

- identifikovanie problémov podniku súvisiacich so získavaním zamestnancov,

- identifikovanie prvkov tvorby hodnoty pre zamestnancov podniku,

- prepojenie prvkov tvorby hodnoty  s procesom získavania zamestnancov,

- vytvorenie stratégie získavania zamestnancov s ohľadom na tvorbu hodnoty.

Výsledky riešenia projektu:

Projekt 1: Spracovanie písomnej práce o nástrojoch získavania zamestnancov na základe štúdia odbornej literatúry a ďalších študijných materiálov a jej prezentácia.

Projekt 2: Spracovanie písomnej práce, ktorej obsahom bude analýza prvkov tvorby hodnoty pre súčasných zamestnancov podniku a ich prepojenie na metódy získavania zamestnancov a ich následná prezentácia.

Projekt 3: Spracovanie písomnej práce obsahujúcej stratégiu získavania zamestnancov podniku a jej prezentácia.

Literárne zdroje:

ASEFESO, A.: Lean Recruitment (Effective Recruiting Strategy). AA Global sourcing Ltd, 2018. ISBN 978-1986174336.

RAJANI, S.: A Study on Recruitment Strategies in IT Companies. Lulu publication, 2016. ISBN 978-1-365-01625-7

TEGZE, J.: Jak hledat zaměstnance v 21. století. Grada, 2018. ISBN 9788027105519

ĎURIŠOVÁ, M.: Hodnota a jej vyjadrenie v podniku. Žilina: Žilinská univerzita v Žiline, 2017. ISBN 978-80-554-1373-0

DAVIES, H. R., DAVIES, J.D.: Value Management. Translating Aspirations into Performance. London: CRC Press, 2016. 316 s. ISBN 978-1-4094-0955-7

VLČEK, R.: Hodnotový management. Praha: Management Press, 1992. 102 s. ISBN 80-85603-09-8

VLČEK, R.: Management hodnotových inovací. Praha: Management Press, 2008. 239 s. ISBN 978-80-7261-164-5

EN 1325:2014 Hodnotové manažérstvo – Slovník – Termíny a definície. Bratislava, 2014.

Témy diplomových prác, ktoré vyplývajú zo zadania projektu:

Stratégia získavania zamestnancov v IT podniku

Tvorba hodnoty pre zamestnancov

Hodnotový manažment zameraný na vybrané zainteresované skupiny v podniku

Forma práce:

Pri úvodných témach bude realizácia projektu prebiehať v tíme, pri parciálnych častiach bude kladený dôraz na individuálnu prácu s vyústením do prezentácie pred ostatnými študentmi riešiacimi projekt. 


Mám záujem o projekt
0
študentov
0
učiteľov
0
partnerov

Partneri FRI

Platinový partner

Hlavný partner

Partneri

Projekty a centrá FRI

Projekty

Inteligentné operačné a spracovateľské systémy pre UAV
Transdata
IT akadémia
ACeSYRI
SmartSoc
TECH4EDU4
Centre in Advanced Biomedical and Medical Informatics

Centrá

Cisco Network Academy
PEARSON VUE - Aturizované centrum