Webová
aplikácia OnVote umožňuje pohodlne riadiť priebeh rokovania, proces online
hlasovania a zabezpečuje všetky funkcie potrebné pre štandardný priebeh
zasadnutí. Aplikácia podporuje viacero typov hlasovaní, výsledky hlasovania sú
dostupné ihneď po jeho ukončení a všetci účastníci si môžu priebežne stiahnuť
detailný protokol o hlasovaní.
Aplikácia OnVote je od decembra 2020 využívaná na rôznych zasadnutiach samosprávnych orgánov organizovaných na Žilinskej univerzite v Žiline a na Fakulte riadenia a informatiky UNIZA. Sú to napríklad rokovania vedeckých rád, akademických senátov, výberové konania, atď. Okrem toho bola táto aplikácia ponúknutá na využitie aj viacerým samosprávam, napr. bola použitá pri zasadnutí Mestského zastupiteľstva v Žiline.
V ďalšej fáze je potrebné preskúmať možnosti komercializácie tejto úspešnej aplikácie. K tomu je potrebné vypracovať marketingovú stratégiu, ktorá bude definovať cieľové segmenty zákazníkov, produktové rady, cenovú politiku, spôsob distribúcie a návrh komunikačnej kampane na oslovenie potenciálnych zákazníkov.
Projekt sa zaoberá štúdiom, analýzou a následným návrhom marketingovej stratégie pre úspešnú webovú aplikáciu OnVote vytvorenú na Fakulte riadenia a informatiky UNIZA.
Cieľom projektu je
Úlohami projektu sú
Výsledky projektu
Informačné zdroje pre riešenie projektu: literárne zdroje z oblasti strategického manažmentu, marketingu a marketingového riadenia; príklady tvorby marketingovej stratégie pre webové aplikácie v IT praxi; údaje a závery z vlastných analýz, prieskumov a výskumu; štatistické a iné relevantné údaje.
Literárne zdroje
Témy diplomových prác, ktoré vyplývajú z riešenia projektu:
Produktová stratégia pre webovú aplikáciu OnVote
Cenová stratégia pre webovú aplikáciu Onvote
Distribučná stratégia pre webovú aplikáciu Onvote
Komunikačná stratégia pre webovú aplikáciu Onvote
Procesná stratégia pre webovú aplikáciu Onvote