INFORMAČNÝ LIST PREDMETU |
|||||
Kód: A709 |
Skratka: MKTG |
Názov: Marketing | |||
Študijný odbor: Informačné a riadiace systémy Manažment |
|||||
Garantuje: Zabezpečuje: doc. Ing. Jozef Strišš, CSc. |
|||||
Semester: zimný Odporučený: 7 |
Počet hodín: prednášky – cvičenia –
laboratórne cvičenia Týždenne: 2-1-0 Spolu za semester: 24-12-0 |
ECTS kredity: 4 |
|||
Podmieňujúce predmety:
P609 Manažment |
|||||
Ukončenie predmetu a spôsob hodnotenia Písomná a ústna skúška: 80 % |
|||||
Cieľ predmetu: Predmet je zameraný na praktické využitie marketingových poznatkov, schopnosť získať a spracovať marketingové informácie, analyzovať činnosť firmy a vonkajšieho prostredia, spracovať marketingovú stratégiu, marketingový plán a úspešne realizovať marketingovú koncepciu podnikania prostredníctvom marketingových nástrojov. |
|||||
Stručný sylabus: Prednášky: 1.Základné pojmy, význam marketingu, základné marketingové činnosti. 2.Podnikateľské koncepcie a marketingové prostredie. 3.Marketingový informačný systém. 4.Metodika výskumu trhu. 5.Správanie sa zákazníkov a rozhodovací proces. 6.Výber cieľových trhov. 7.Produkt – produktová a inovačná politika. 8.Cenotvorba. 9.Organizácia distribučných kanálov. 10.Marketingová komunikácia. 11.Marketingové plánovanie. 12.Marketing služieb. Cvičenia: Vypracovanie marketingového plánu malého, resp. stredného podniku. |
|||||
Odporúčaná literatúra: Kotler, P.: Marketing management, Grada, Praha, 1998 Kotler, P., Armstrong, R.: Marketing, SPN, Bratislava, 1994 Strišš, J., Chytilova, D.: Marketing, EDIS ŽU, Žilina, 2001 |
|||||
Dátum poslednej úpravy osnovy: 18.12.2002 |