FAKULTA RIADENIA A INFORMATIKY, ŽILINSKÁ UNIVERZITA

OSNOVA PREDMETU

 

Kód:

V833

Skr:

MKTK

Názov: Marketingová komunikácia

Študijný odbor: Informačné a riadiace systémy

Špecializácia: Manažment

Zabezpečuje:   Doc. Ing. Jozef Strišš, CSc.     

                     Katedra manažérskych teórií    

                     Fakulta riadenia a informatiky, Žilinská univerzita

Semester: letný

Odporúčaný: 8

Počet  hodín: prednášky – cvičenia – laboratórne cvičenia

Týždenne: 2-1-0                    Spolu za semester: 24-12-0

ECTS

Kredity: 3

Predpoklady: Absolvovanie predmetu P 609 Manažment, A709 Marketing

 

Ukončenie predmetu a spôsob hodnotenia:       Práca na cvičeniach počas semestra: 20 %

                                                    Písomná a ústna skúška: 80 %                  

Cieľ predmetu:

Cieľom je získať teoretické poznatky i praktické zručnosti pri aplikácii internej a externej komunikácie v podniku.

Obsah predmetu:

Prednášky:

1.Komunikačný proces  a ciele komunikácie. 2. Identifikácia cieľového publika. 3. Charakteristika komunikačného mixu. 4. Reklama. 5. Podpora predaja. 6. Osobný predaj. 7. Vzťahy s verejnosťou.            8. Interná komunikácia. 9. Podniková identita (CI). Prvky podnikovej identity. 10. Tvorba komunikačnej stratégie. 11. Marketingová komunikácia na zahraničných trhoch. 12. Špecifiká marketingovej komunikácie v nasledujúcich rokoch.

Cvičenia:

       Vypracovanie komunikačnej stratégie podniku.

 

Odporúčaná literatúra:

P. Kotler: Marketing management, Grada, Praha, 1998

D.E.Schultz: Moderní reklama, Grada, Praha, 1995

J.Nagyová: Marketingová komunikace, VŠE Praha, 1995

 

Dátum poslednej úpravy osnovy: 1.6.2001