INFORMAČNÝ LIST PREDMETU |
|||||
Kód: V832 | Názov: Marketingový výskum | ||||
Študijný odbor: Informačné a riadiace systémy | |||||
Garantuje:
Ing. Josef Vodák,PhD. |
Zabezpečuje: Ing. Josef Vodák,PhD. |
||||
Obdobie štúdia predmetu: 8. SEMESTER |
Forma výučby: prednáška, seminár Odporúčaný rozsah výučby: 36h Týždenný: 2-1-0 Za obdobie štúdia: 24-12-0 |
Počet kreditov: 3 | |||
Podmieňujúce predmety: | |||||
Spôsob
hodnotenia a ukončenia štúdia predmetu: zÁpočet, skúška
Priebežné hodnotenie: samostatná práca Záverečné hodnotenie: skúška, záverečná práca |
|||||
Cieľ predmetu:
Marketingový výskum je dôležitým predpokladom úspešnosti podnikania. Zámerom predmetu je vysvetliť základné princípy a metódy marketingového výskumu. |
|||||
Stručná osnova
predmetu: Marketingový informačný systém. Charakteristika marketingového výskumu. Proces marketingového výskumu. Zdroje a metódy. Sekundárny výskum. kvalitatívny výskum. výbery, panely, realizácia, analýza a kódovanie informácií. Nástroje marketingového mixu vo vzťahu k marketingovému výskumu. Spracovanie a predbežná analýza, segmentačný výskum. Projekt marketingového výskumu. Sprostredkovanie a prezentovanie výsledkov výskumu. Výskum nového produktu, výskum reklamy. Cvičenia: Tvorba projektu marketingového výskumu.
|
|||||
Literatúra: Příbová: marketingový výskum v praxi. Grada 1996 Kotler: Marketing – Management, praha 1992 Richterová: Metódy marketingového výskumu, Ekonóm Bratislava 1997 Richterová: Kapitoly z marketingového výskumu, Ekonóm Bratislava 1997 |
|||||
Jazyk, v ktorom sa predmet vyučuje: slovenský |
Podpis garanta a dátum poslednej úpravy listu: 18.12.2002
|