INFORMAČNÝ LIST PREDMETU

Kód: VP07 Názov: Metódy a techniky manažérskeho a marketingového

rozhodovania

Študijný odbor: Informačné a riadiace systémy

Garantuje:

Ing. Josef Vodák, PhD.

Zabezpečuje:

Ing. Josef Vodák, PhD.

Obdobie štúdia predmetu:

7., 8., 9. SEMESTER

Forma výučby: projektová

Odporúčaný rozsah výučby: 144h

Týždenný: 0-4-0 Za obdobie štúdia: 0-144-0

Počet kreditov: 4

za semester

Podmieňujúce predmety: P609, V412, V619
Spôsob hodnotenia a ukončenia štúdia predmetu: ZÁPOČET

Priebežné hodnotenie : spracovanie samostatnej práce (vybraná časť procesu manažmentu, resp. marketingu)

Záverečné hodnotenie: zápočet (prednesenie a obhájenie práce)

Cieľ predmetu:

Naučiť analyzovať, hodnotiť, optimalizovať manažérske a marketingové procesy a vytvoriť súbor metód a techník, ktoré zabezpečia efektívnosť rozhodovacích procesov.

Stručná osnova predmetu:

Cvičenia: Identifikácia a definovanie základných procesov pre rozhodovanie v manažmente a marketingu. Analýza používaných metód a techník.. Návrh rozhodovacích metód. Simulácia metód v reálnych podmienkach. Implementácia do manažérskej praxe. Implementácia do marketingových činností. Využitie metód a techník v strategickom plánovaní.

Literatúra:

Koontz, H. O´Donnell, C.: Management, VP, Praha, 1994

Donnelly, J. et al.: Management, Grada, Praha, 1999

Hittmár, Š.: Manažment, Žilina, 1997

P. Kotler: Marketing management, Grada, Praha, 1998

P. Kotler, R. Armstrong: Marketing, SPN, Bratislava, 1994

Hittmár, Š.: Plánovanie v malom a strednom podnikaní, Žilina, 1999

Jazyk, v ktorom sa predmet vyučuje:

slovenský

Podpis garanta a dátum poslednej úpravy listu: 18.12.2002