INFORMAČNÝ LIST PREDMETU

Kód:

V826

Skr:

INMK

Názov: Medzinárodný marketing

Študijný odbor: Informačné a riadiace systémy

Manažment

Garantuje: doc. Ing. Jozef Strišš, CSc.

Zabezpečuje: doc. Ing. Jozef Strišš, CSc.

Semester: letný

Odporúčaný: 8

Počet hodín: prednášky – cvičenia – laboratórne cvičenia

Týždenne: 2-1-0 Spolu za semester: 24-12-0

ECTS

Kredity: 4

Predpoklady: P609 Manažment
 

Ukončenie predmetu a spôsob hodnotenia: Práca na cvičeniach počas semestra: 20 %

Písomná a ústna skúška: 80 %

Cieľ predmetu:

Cieľom je získať teoretické poznatky i praktické zručnosti pri aplikácii internej a externej komunikácie v podniku.

Stručný sylabus:

Prednášky:

1.Medzinárodný marketing - základné pojmy. 2. rozhodnutie o vstupe na zahraničný trh. 3. Výber cieľových trhov - metodika. 4. Formy pôsobenia na zahraničných trhoch - export. 6. Formy pôsobenia na zahraničných trhoch - výroba v zahraničí. 7. Produkt v medzinárodnom marketingu. 8. Cenotvorba. 9. Distribučné kanály na medzinárodných trhoch. 10. Komunikácia v zahraničí. 11. Organizácia medzinárodného marketingu. 12.Marketingové stratégie na medzinárodných trhoch.

Cvičenia:

Vypracovanie projektu vstupu na medzinárodný trh.

 

Odporúčaná literatúra:

P. Kotler: Marketing management, Grada, Praha, 1998

P. Ďaďo: Medzinárodný marketing, Esox, Banská Bystrica, 1998

Dátum poslednej úpravy osnovy: 18.12.2002