INFORMAČNÝ LIST PREDMETU |
|||||
Kód: VP07 |
Názov: Metódy a techniky manažérskeho a marketingového
rozhodovania |
||||
Študijný odbor: Informačné a riadiace systémy | |||||
Garantuje: Ing. Josef Vodák, PhD. |
Zabezpečuje: Ing. Josef Vodák, PhD. |
||||
Obdobie štúdia predmetu:
7., 8., 9. SEMESTER |
Forma výučby: projektová Odporúčaný rozsah výučby: 144h Týždenný: 0-4-0 Za obdobie štúdia: 0-144-0 |
Počet kreditov:
4 za semester |
|||
Podmieňujúce predmety: P609, V412, V619 | |||||
Spôsob
hodnotenia a ukončenia štúdia predmetu: ZÁPOČET Priebežné hodnotenie : spracovanie samostatnej práce (vybraná časť procesu manažmentu, resp. marketingu) Záverečné hodnotenie: zápočet (prednesenie a obhájenie práce) |
|||||
Cieľ predmetu:
Naučiť analyzovať, hodnotiť, optimalizovať manažérske a marketingové procesy a vytvoriť súbor metód a techník, ktoré zabezpečia efektívnosť rozhodovacích procesov. |
|||||
Stručná osnova
predmetu: Cvičenia: Identifikácia a definovanie základných procesov pre rozhodovanie v manažmente a marketingu. Analýza používaných metód a techník.. Návrh rozhodovacích metód. Simulácia metód v reálnych podmienkach. Implementácia do manažérskej praxe. Implementácia do marketingových činností. Využitie metód a techník v strategickom plánovaní. |
|||||
Literatúra: Koontz, H. O´Donnell, C.: Management, VP, Praha, 1994 Donnelly, J. et al.: Management, Grada, Praha, 1999 Hittmár, Š.: Manažment, Žilina, 1997 P. Kotler: Marketing management, Grada, Praha, 1998 P. Kotler, R. Armstrong: Marketing, SPN, Bratislava, 1994 Hittmár, Š.: Plánovanie v malom a strednom podnikaní, Žilina, 1999 |
|||||
Jazyk, v ktorom sa predmet vyučuje: slovenský |
Podpis garanta a dátum poslednej úpravy listu: 18.12.2002
|