INFORMAČNÝ LIST PREDMETU |
|||||
Kód: V627 |
Skratka: B2B |
Názov: Marketing Business to Business | |||
Študijný odbor: Informačné a riadiace systémy Manažment |
|||||
Garantuje: RNDr. Mária Brezániová Zabezpečuje: RNDr. Mária Brezániová |
|||||
Semester: letný Odporučený: 6 |
Rozsah výučby: prednášky – cvičenia –
laboratórne cvičenia Týždenný: 3-0-0 Za semester: 36-0-0 |
ECTS kredity: 4 |
|||
Podmieňujúce predmety: | |||||
Ukončenie predmetu a spôsob hodnotenia: priebežne – 0% skúška (písomná a ústna) – 100% |
|||||
Cieľ predmetu: Predstaviť marketingovú koncepciu a marketingové prístupy na priemyselnom trhu. |
|||||
Stručný sylabus: Prednášky: 1.Čo je to Business to Business. 2.Úvod do princípov ponuky a dopytu. 3.Distribúcia v B-2-B prostredí. 4.Štúdium marketingu a segmentácie. 5.Zdroje informácií, Benchmarking. 6.Kvalita. 7.Produkt. 8.Inovácia produktov 9.Design. 10.Princípy komunikácie v B2B. 11.Komentár. 12.Environmentálny marketing. Cvičenia: 1.Distribúcia v RANK XEROX. 2.Spoločenstvo PEUGEOT, organizácia trhu. 3.Segmentovaný trh – Renault Trafic. 4.Vývoj nových výrobkov: diagnostikovanie automobilov spoločnosti ACTIA. 5.Airbus A320. Syntéza komunikácie. |
|||||
Literatúra: Bertrand Saporta: Marketing Industriel, Eyrolles 1989 Paris Philippe Malaval: Marketing Business to Business, Publi-Union Editions 1996 Paris Olivier Epinette: Marketing Industriel,1998 INT Evry |
|||||
Dátum poslednej úpravy osnovy: 18.12.2002 |