INFORMAČNÝ LIST PREDMETU |
||||
Kód: V826 |
Skr: INMK |
Názov: Medzinárodný marketing | ||
Študijný odbor: Informačné a riadiace systémy Manažment |
||||
Garantuje: doc. Ing. Jozef Strišš, CSc. Zabezpečuje: doc. Ing. Jozef Strišš, CSc. |
||||
Semester: letný Odporúčaný: 8 |
Počet hodín: prednášky – cvičenia –
laboratórne cvičenia Týždenne: 2-1-0 Spolu za semester: 24-12-0 |
ECTS Kredity: 4 |
||
Predpoklady: P609 Manažment | ||||
Ukončenie predmetu a spôsob hodnotenia Písomná a ústna skúška: 80 % |
||||
Cieľ predmetu: Cieľom je získať teoretické poznatky i praktické zručnosti pri aplikácii internej a externej komunikácie v podniku. |
||||
Stručný sylabus: Prednášky: 1.Medzinárodný marketing - základné pojmy. 2. rozhodnutie o vstupe na zahraničný trh. 3. Výber cieľových trhov - metodika. 4. Formy pôsobenia na zahraničných trhoch - export. 6. Formy pôsobenia na zahraničných trhoch - výroba v zahraničí. 7. Produkt v medzinárodnom marketingu. 8. Cenotvorba. 9. Distribučné kanály na medzinárodných trhoch. 10. Komunikácia v zahraničí. 11. Organizácia medzinárodného marketingu. 12.Marketingové stratégie na medzinárodných trhoch. Cvičenia: Vypracovanie projektu vstupu na medzinárodný trh. |
||||
Odporúčaná literatúra: P. Kotler: Marketing management, Grada, Praha, 1998 P. Ďaďo: Medzinárodný marketing, Esox, Banská Bystrica, 1998 |
||||
Dátum poslednej úpravy osnovy: 18.12.2002 |