Späť


Podpora rozhodovania pre strategické riadenie digitálneho marketingu (2020)

Garant: Ing. Martin Holubčík, PhD.
Učitelia: doc. Ing. Gabriel Koman, PhD., Ing. Martin Holubčík, PhD.
Počet študentov: 2 - 10

Popis:

Hlavným cieľom projektu je navrhnúť strategické riadenie digitálneho marketingu podniku v zmysle podpory pre rozhodovanie o výbere vhodných variantov stratégie v digitálnom marketingu podniku. Prostredníctvom projektovej výučby sa študenti majú naučiť teoretické i praktické využitie digitálneho marketingu a jeho foriem. Získané schopnosti umožnia študentom zorientovať sa v online prostredí marketingu. Výslednou časťou projektu je podporiť svoje rozhodnutie a navrhnúť strategické riadenie podniku v online prostredí.

Čiastkové ciele projektu:

−  Študovať a analyzovať prostredie digitálneho marketingu.

−  Naučiť sa vybrať, aplikovať a vyhodnotiť nástroje digitálneho marketingu.

−  Naučiť sa posúdiť stav digitálneho marketingu podniku (vyhodnotenie dát z online prostredia).

−  Vytvoriť prístup/koncept/spôsob podpory pre rozhodovanie o výbere vhodnej stratégie digitálneho marketingu v podniku.

−  Vytvoriť návrh strategického riadenia digitálneho marketingu podniku.

Úlohami projektu sú:

−  štúdium zahraničnej a domácej literatúry s danou tematikou,

−  analýza problematiky v rámci stanovenej témy (prieskumy, prípadové štúdie, best practice, modelové situácie, prezentácie expertov, trendy, reporty, výskumné štúdie, súčasné modely, prístupy a koncepcie, a iné zdroje informácií a dát),

−  identifikácia kľúčových prvkov strategického riadenia digitálneho marketingu podniku,

−  vytvoriť odporúčania pre podporu rozhodovania v zmysle zostavenia a výberu vhodných variantov digitálneho marketingu podniku.

Výsledky projektu:

1.  Semester: Komplexná rešerš z literárnych zdrojov, vlastné závery k vybranej problematike na základe preštudovaných literárnych zdrojov. Písomne a prezentácia v ppt.

2.  Semester: Výsledky analýz a prípadného prieskumu/výskumu. Správa z prieskumu/výskumu. Písomne a prezentácia v ppt.

3.  Semester: Výsledky v rámci návrhu riešenia a prezentácia odporúčaní v súvislosti s vybranou problematikou.

4.  Výskumná správa, ktorá obsahuje: výsledky projektovej výučby v rámci predmetnej témy. Písomne a prezentácia v ppt. Informačné zdroje pre riešenie projektu: literárne zdroje, vypracované návrhy a riešenia projektu a iné údaje.

Forma práce:

Rámcové metódy práce: komplexná obsahová analýza - štúdium dokumentov, syntéza poznatkov, komparatívna analýza, analýza procesov, štatistická analýza, prieskum trhu, prieskum vo vybraných spoločnostiach, vyhodnotenie a spracovanie údajov, modelovanie, programovanie, metódy empirického výskumu, kritické myslenie, a iné.

Práca študentov bude prideľovaná, kontrolovaná a koordinovaná podľa vopred stanoveného rozvrhu a na vopred dohodnutých konzultáciách. Študenti budú pracovať jednotlivo alebo tímovo (2 členné tímy) pri skúmaní a navrhovaní riešenia vybraných problémov a javov.

Literárne zdroje

Janouch, V., (2014). Internetový marketing.

Chaffey, D., Smith. P.R. (2017). Digital marketing excellence.

Scott, D.M. (2015). The New rules of Marketing and PR.

Vodák, J., Soviar, J., Varmus, M. (2016). Marketingová komunikácia.

Strišš, J., Vodák, J., Kubina, M., Jankal, R., Soviar, J. (2009). Marketingové riadenie. UNIZA - EDIS.

Kotler, P., Keller, K. L. (2013). Marketing management . 14. vydání. Praha: Grada.

Kuushnik, A. (2011). Webová analytika 2.0

Kolektív autorov. (2014). Online marketing. Súčasné trendy očami expertov.

Bednář, V. (2011). Markeitng na sociálních sítích.

Dorčák, P. (2013). eMarketing. Ako osloviť zákazníka na internete.

Norris, C. (2011). Online predaj.

Janouch, V. (2011). 333 tipu a triku pro internetový marketing.

Delina, R, Vajda, V. (2008). Teória a prax elektronického obchodovania.

Zook, Z., Smith, P.R. (2016). Marketing Communications.

Sedlacek, J. (2006). E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z.

Sterne, J. (2011). Měríme a optimalizujem marketing na sociálních sítích.

Clow, K. E., Baack, D. (2013). Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications. Prentice Hall. 6 edition.

Tonkin a kol. (2011). Výkonnostní marketing s Google Analytics.


Mám záujem o projekt
0
študentov
0
učiteľov
0
partnerov

Partneri FRI

Platinový partner

Hlavný partner

Partneri

Projekty a centrá FRI

Projekty

Inteligentné operačné a spracovateľské systémy pre UAV
Transdata
IT akadémia
ACeSYRI
SmartSoc
TECH4EDU4
Centre in Advanced Biomedical and Medical Informatics

Centrá

Cisco Network Academy
PEARSON VUE - Aturizované centrum