Marketingové stratégie v on-line prostredí: audit a hodnotenie (2021)
Garant: prof. Mgr. Jakub Soviar, PhD.
Učitelia: prof. Ing. Milan Kubina, PhD., prof. Mgr. Jakub Soviar, PhD.
Počet študentov: 2 - 5
Projekt sa zaoberá hodnotením a auditom online marketingových stratégií, konkrétne:
- Posudzovanie a hodnotenie online prezentácie a propagácie
- Postupy UX a UI
- Poskytovaný obsah, jeho štruktúra, zmysel a efekt na cieľovú skupinu
- Obsah na sociálnych sieťach
Predpokladané hlavné výsledky, ciele projektu:
- Analytické zistenia: vhodné a efektívne metódy hodnotenia a auditu online marketingových postupov, praktické analýzy, výsledky a závery.
- Parciálne návrhy metodiky auditovania a hodnotenia pre online marketingové stratégie
- Rešerš dostupných zdrojov o problematike: oboznámenie sa s témou, aktualizácia poznatkov.
- Participácia na analytických úlohách: Skúmanie reálneho prostredia, javu alebo témy v on-line prostredí (spolupráca s partnerskými firmami, spolupráca s UNIZA, UX/UI analýzy, marketingové prieskumy a pod.).
- Čiastkové návrhy metodiky auditu a hodnotenia online marketingových stratégií.
Projekt nadväzuje na zistenia a výsledky vedecko-výskumných projektov:
- Reputačný manažment v on-line prostredí
- On-line marketingové stratégie
- 1. semester: Rešerš dostupných zdrojov podľa zadania; participácia na analytických úlohách.
- 2. semester: Participácia na analytických úlohách a projektoch, spracovanie výsledkov.
- 3. semester: Participácia na analytických úlohách a projektoch, finalizácia informácií, tvorba odporúčaní a záverov.
Informačné zdroje pre riešenie projektu: literárne zdroje z oblasti strategického marketingu a manažmentu, on-line marketingu, reputačného manažmentu, sociálnej psychológie a pod.; údaje a závery z vlastných rešerší a analýz, z výskumných štúdií a iné relevantné údaje.
Témy diplomových prác môžu súvisieť s témou projektu, napríklad:
- Marketingová stratégia v on-line prostredí
- On-line komunikačná stratégia
- Návrh systému on-line reputačného manažmentu
- Iné (vlastná téma príbuzná problematike projektu)
Potrebné zvládnuté predmety: Marketingové riadenie (v 1. semestri – pre projekt 2 a projekt 3)
Znalosť cudzieho jazyka: angličtina
Literárne zdroje
- ĎAĎOVÁ, I., SOVIAR, J. (2019). The recent theoretical framework for online reputation management. In: CER Comparative European Research 2019.
- DISMAN, M. (2011). Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha, Karolinum.
- DORČÁK, P. (2012). eMarketing. Ako osloviť zákazníka na internete. EZO.
- DORČÁK, P., POLLÁK, F. (2010). Marketing & e-business. EZO.
- HENDL, J., REMR, J. (2017). Metody výzkumu a evaluace. Praha, Portál.
- HEWSTONE, M., STROEBE, W. (2006). Sociální psychologie. Praha, Portál.
- CHAFFEY, D., SMITH. PR. (2017). Digital Marketing Excellence. Taylor & francis Group. London
- POLLÁK, F. (2015). On-line reputačný manažment. Bookman.
- POLLÁK, F., DORČÁK, P., MARKOVIČ, P., SOVIAR, J. (2019) Innovative approaches to the reputation management in the tourism sector [electronic]. In: IDIMT-2019: Innovation and transformation in a digital world: 27th interdisciplinary information management talks.
- RECHTORIK, M., SOVIAR, J. (2017). The reputation and reputation management of Slovak gambling industry. CER Comparative European research 2017, Comparative European Research conference, October 30-31, 2017, London. Iss. II. - London: Sciemcee Publishing, s. 52-55.
- SOVIAR, J., HOLUBČÍK, M., VODÁK, J.,RECHTORÍK, M., POLLÁK, F. (2019). The Presentation of Automotive Brands in the On-Line Environment—The Perspective of KIA, Peugeot, Toyota and VW in the Slovak Republic. Sustainability 2019, 11, 2132.
- VODÁK, J., KUBINA, M., SOVIAR, J., ZRAKOVÁ, D., FERENC. P. (2017). Online reputation in automotive. MATEC Web of Conferences, Volume 134, 8 November 2017, Article number 00060, 18th International Scientific Conference, LOGI 2017.
Mám záujem o projekt
0
študentov
0
učiteľov
0
partnerov