Späť


Optimalizácia získavania talentov z prostredia Žilinskej univerzity pre spoločnosť GLOBESY (2023)

Garant: Ing. Eva Malichová, PhD.
Učitelia: Ing. Eva Malichová, PhD., Ing. Dana Kušnírová, PhD.
Počet študentov: 1 - 10

Obsahovou náplňou projektu je optimalizovať proces oslovovania a získavania zamestnancov pre spoločnosť Globesy s.r.o. a navrhnúť stratégiu, ktorá prispeje k zvýšeniu záujmu potenciálnych uchádzačov zo Žilinskej univerzity o pracovné pozície spoločnosti Globesy s.r.o.

Cieľom projektu je:

-  nadobudnúť vedomosti o oslovovaní a získavaní zamestnancov, nástrojoch získavania zamestnancov a o prvkoch tvorby hodnoty v podniku,

-  pochopiť logickú nadväznosť medzi zamestnancami a trhom práce v súvislosti so získavaním zamestnancov,

-  identifikovať nové nástroje oslovovania a získavania zamestnancov so zameraním na univerzitné prostredie a  vedieť ich aplikovať do podmienok podniku a univerzity,

-  zistiť preferencie potenciálnych uchádzačov o zamestnanie v oblasti ich oslovovania a získavania,

-  vypracovať stratégiu oslovovania a získavania zamestnancov a implementovať ju v podniku. 

Úlohami projektu sú:

-  preštudovanie odporúčanej literatúry, obstaranie a oboznámenie sa s ďalšími študijnými materiálmi v oblasti oslovovania a získavania zamestnancov,

-  identifikovanie problémov podniku súvisiacich s oslovovaním a získavaním zamestnancov,

-  realizácia prieskumu medzi študentami Žilinskej univerzity za účelom identifikovania ich preferencií v oblasti ich oslovovania za účelom ich zamestnania v spoločnosti Globesy,

-  vytvorenie stratégie oslovovania a získavania zamestnancov s ohľadom na tvorbu hodnoty.

Výsledky riešenia projektu:

Projekt 1: Spracovanie písomnej práce o nástrojoch oslovovania a získavania zamestnancov na základe štúdia odbornej literatúry a ďalších študijných materiálov a jej prezentácia. Príprava polo štruktúrovaných rozhovorov za účelom realizácie prieskumu.

Projekt 2: Realizácia prieskumu a spracovanie písomnej práce, ktorej obsahom sú spracované výsledky prieskumu.

Projekt 3: Spracovanie písomnej práce obsahujúcej stratégiu oslovovania a získavania zamestnancov podniku a jej prezentácia.

Literárne zdroje:

·  ASEFESO, A.: Lean Recruitment (Effective Recruiting Strategy). AA Global sourcing Ltd, 2018. ISBN 978-1986174336.

·  NIKOLAOU, I., OOSTROM, J.K. (2015). Employee recruitment, selection, and assessment. New York: Psychology Press. s. 251. ISBN 978-1-138-82325-9.

·  O’MEARA, B., PETZALL, S. (2013). Handbook of Strategic Recruitment and Selection: A System Approach. Bingley: Emerald Group Publishing Limited. s. 435 ISBN 978-78052-810-6.

·  RAJANI, S.: A Study on Recruitment Strategies in IT Companies. Lulu publication, 2016. ISBN 978-1-365-01625-7

·  TEGZE, J.: Jak hledat zaměstnance v 21. století. Grada, 2018. ISBN 9788027105519


Témy diplomových prác, ktoré vyplývajú zo zadania projektu:

·  Stratégia získavania zamestnancov v IT podniku

·  Stratégia budovania značky zamestnávateľa v univerzitnom prostredí

·  Recruit marketing vo vybranom podniku


Forma práce:

Realizácia projektu bude prebiehať predovšetkým v tíme, pričom jednotlivé aktivity realizované v rámci projektu môžu byť rozdelené medzi študentov projektu podľa ich preferencií. 



Mám záujem o projekt
0
študentov
0
učiteľov
0
partnerov

Partneri FRI

Platinový partner

Hlavný partner

Partneri

Projekty a centrá FRI

Projekty

Centrá