Späť


Marketingové stratégie v on-line prostredí: audit a hodnotenie (2023)

Garant: prof. Mgr. Jakub Soviar, PhD.
Učitelia: prof. Mgr. Jakub Soviar, PhD., Ing. Martin Holubčík, PhD.
Počet študentov: 1 - 10

Projekt sa zaoberá hodnotením a auditom online marketingových stratégií, konkrétne

  1. Posudzovanie a hodnotenie online prezentácie a propagácie 
  2. Postupy UX a UI
  3. Poskytovaný obsah (web, sociálne siete...), jeho štruktúra, zmysel a efekt na cieľovú skupinu 
  4. PR obsah 

Predpokladané hlavné výsledky, ciele projektu

  1. Analytické zistenia: vhodné a efektívne metódy hodnotenia a auditu online marketingových postupov, praktické analýzy, výsledky a závery.
  2. Parciálne návrhy metodiky auditovania a hodnotenia pre online marketingové stratégie

Študenti na projekte sa budú zaoberať:

  1. Rešerš dostupných zdrojov o problematike: oboznámenie sa s témou, aktualizácia poznatkov.
  2. Participácia na analytických úlohách: Skúmanie reálneho prostredia, javu alebo témy v on-line prostredí (spolupráca s partnerskými firmami, spolupráca s UNIZA, UX/UI analýzy, marketingové prieskumy a pod.).
  3. Čiastkové návrhy metodiky auditu a hodnotenia online marketingových stratégií. 

Projekt nadväzuje na zistenia a výsledky vedecko-výskumných projektov:

  1. Reputačný manažment v on-line prostredí
  2. On-line marketingové stratégie

Výsledky projektu podľa semestrov: 

  • ·  1. semester: Rešerš dostupných zdrojov podľa zadania; participácia na analytických úlohách.
  • ·  2. semester: Participácia na analytických úlohách a projektoch, spracovanie výsledkov.
  • ·  3. semester: Participácia na analytických úlohách a projektoch, finalizácia informácií, tvorba odporúčaní a záverov.


Informačné zdroje pre riešenie projektu: literárne zdroje z oblasti strategického marketingu a manažmentu, on-line marketingu, reputačného manažmentu, sociálnej psychológie a pod.; údaje a závery z vlastných rešerší a analýz, z výskumných štúdií a iné relevantné údaje.


Témy diplomových prác môžu súvisieť s témou projektu, napríklad: 

·  Marketingová stratégia v on-line prostredí

·  On-line komunikačná stratégia

·  Návrh systému on-line reputačného manažmentu

·  Iné (vlastná téma príbuzná problematike projektu)


Potrebné zvládnuté predmety: Marketingové riadenie (v 1. semestri – pre projekt 2 a projekt 3) a manažérske rozhodovanie (v 2. semestri pre projekt 3).

Znalosť cudzieho jazyka: angličtina


Literárne zdroje 


  • ĎAĎOVÁ, I., SOVIAR, J. (2019). The recent theoretical framework for online reputation management. In: CER Comparative European Research 2019.
  • ĎAĎOVÁ, I., SOVIAR, J. (2021). The application of online marketing tools in marketing communication of the entities with the tourism offer in 2020 in Slovakia. Transportation Research Procedia, Volume 55, 2021, Pages 1791-1799, ISSN 2352-1465.
  • DISMAN, M. (2011). Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha, Karolinum.
  • DORČÁK, P. (2012). eMarketing. Ako osloviť zákazníka na internete. EZO.
  • DORČÁK, P., POLLÁK, F. (2010). Marketing & e-business. EZO.
  • FALÁT, L., HOLUBČÍK, M. (2017). The influence of marketing communication on financial situation of the company – a case from automobile industry. Procedia Engineering, Vol. 192 (2017), s. 148-153, ISSN 1877-7058.
  • HENDL, J., REMR, J. (2017). Metody výzkumu a evaluace. Praha, Portál.
  • HEWSTONE, M., STROEBE, W. (2006). Sociální psychologie. Praha, Portál
  • HOLUBČÍK, M., KOMAN, G. (2021). Market analysis of fitness equipment designed for sports activities. Management: science and education  = m:se : Slovak scientific journal, roč. 10, č. 2 (2021), s. 9-11, ISSN 1338-9777.
  • CHAFFEY, D., SMITH. PR. (2017). Digital Marketing Excellence. Taylor & francis Group. London
  • KOMAN, G., HOLUBČÍK, M., KUBINA, M. (2020). Digitálny marketing: vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore. UNIZA, 2020, ISBN 978-80-554-1702-8.
  • POLLÁK, F. (2015). On-line reputačný manažment. Bookman.
  • POLLÁK, F., DORČÁK, P., MARKOVIČ, P., SOVIAR, J. (2019) Innovative approaches to the reputation management in the tourism sector [electronic]. In: IDIMT-2019: Innovation and transformation in a digital world: 27th interdisciplinary information management talks.
  • RECHTORIK, M., SOVIAR, J. (2017). The reputation and reputation management of Slovak gambling industry. CER Comparative European research 2017, Comparative European Research conference, October 30-31, 2017, London. Iss. II. - London: Sciemcee Publishing, s. 52-55.
  • SOVIAR, J., HOLUBČÍK, M., VODÁK, J.,RECHTORÍK, M., POLLÁK, F. (2019). The Presentation of Automotive Brands in the On-Line Environment—The Perspective of KIA, Peugeot, Toyota and VW in the Slovak Republic. Sustainability 2019, 11, 2132.
  • VODÁK, J.,  KUBINA, M.,  SOVIAR, J., ZRAKOVÁ, D., FERENC. P. (2017). Online reputation in automotive. MATEC Web of Conferences, Volume 134, 8 November 2017, Article number 00060, 18th International Scientific Conference, LOGI 2017.


Mám záujem o projekt
0
študentov
0
učiteľov
0
partnerov

Partneri FRI

Platinový partner

Hlavný partner

Partneri

Projekty a centrá FRI

Projekty

Inteligentné operačné a spracovateľské systémy pre UAV
Transdata
IT akadémia
Centre in Advanced Biomedical and Medical Informatics
SUMOs
OOP4Fun

Centrá

Cisco Network Academy
PEARSON VUE - Aturizované centrum