Analýza dát v online marketingu
Garant: doc. Ing. Miroslav Kvaššay, PhD.
Učitelia: doc. Ing. Miroslav Kvaššay, PhD.
Počet študentov: 1 - 2
Cieľom projektu je vytvoriť systém pre podporu rozhodovania, ktorý umožní optimalizovať náklady a tržby firme venujúcej sa online marketingu.
V rámci projektu musia študenti navrhnúť dátový sklad, ktorý sa bude napĺňať dátami z jednotlivých informačných systémov, ktoré používa špecifická firma venujúca sa online marketingu. Ďalej bude nutné navrhnúť ETL procedúry, pomocou ktorých sa bude dátový sklad automaticky napĺňať. Nad dátovým skladom sa budú následne podľa požiadaviek firmy generovať potrebné reporty. Okrem statických reportov bude nutné vytvoriť nástroj pre hĺbkovú analýzu dát s využitím metód prediktívneho a deskriptívneho data miningu. Vytvorený systém by mal pomôcť firme navrhnúť stratégie, pomocou ktorých bude možné optimalizovať náklady a tržby.
Mám záujem o projekt