Späť


Tvorba umelej inteligencie pre počítačové hry

Garant: Ing. Peter Tarábek, PhD.
Učitelia: Ing. Dávid Matis, Ing. Peter Tarábek, PhD.
Počet študentov: 2 - 4

Ciele projektu:
Oboznámenie študentov s problematikou tvorby umelej inteligencie (AI) v počítačových hrách s dôrazom na riadenie dynamických systémov (napr. riadenie agenta hrajúceho strategickú hru). V rámci projektovej výučby je možné sa venovať jednej z nasledujúcich tém:

1. Tvorba umelej inteligencie pre vybranú existujúcu hru alebo pre vlastnú hru (napr. adaptácia existujúcej kartovej alebo inej stolnej hry, prípadne vlastný návrh hry). Je tiež možné pokračovať vo vývoji AI v už existujúcich simulátoroch vyvinutých v rámci projektovej výučby, ako napr. BANG, Gwent a Orlog.

2. Riešenie aktuálnych úloh a teoretických aspektov z oblasti učenia posilňovaním, ako napr. adaptívnosť rozhodovania, vysvetliteľnosť rozhodovania, koncept zvedavosti, modelovanie pamäti agentov, prenositeľnosť riešenia medzi úlohami / hrami.

Témy diplomových prác:
V prípade úspešného riešenia projektu, vyplývajú z projektu témy diplomových prác. Témy diplomových prác sa určia v priebehu prvého ročníka.


Mám záujem o projekt
0
študentov
0
učiteľov
0
partnerov

Partneri FRI

Platinový partner

Hlavný partner

Partneri

Projekty a centrá FRI

Projekty

Inteligentné operačné a spracovateľské systémy pre UAV
Transdata
IT akadémia
ACeSYRI
SmartSoc
TECH4EDU4
Centre in Advanced Biomedical and Medical Informatics

Centrá

Cisco Network Academy
PEARSON VUE - Aturizované centrum