Stratégia získavania zamestnancov v IT spoločnosti (Globesy) s prepojením na tvorbu hodnoty (2021)
Garant: doc. Ing. Mária Ďurišová, PhD.
Učitelia: Ing. Eva Malichová, PhD., doc. Ing. Mária Ďurišová, PhD.
Počet študentov: 2 - 7
Cieľom projektu je:
- nadobudnúť vedomosti o získavaní zamestnancov, nástrojoch získavania zamestnancov a o prvkoch tvorby hodnoty v podniku,
- pochopiť logickú nadväznosť medzi zamestnancami a trhom práce v súvislosti so získavaním zamestnancov,
- identifikovať nové nástroje získavania zamestnancov a vedieť ich aplikovať do podmienok podniku,
- vypracovať stratégiu získavania zamestnancov s prepojením na tvorbu hodnoty a implementovať ju v podniku.
Úlohami projektu sú:
- preštudovanie odporúčanej literatúry, obstaranie a oboznámenie sa s ďalšími študijnými materiálmi v oblasti získavania zamestnancov,
- identifikovanie problémov podniku súvisiacich so získavaním zamestnancov,
- identifikovanie prvkov tvorby hodnoty pre zamestnancov podniku,
- prepojenie prvkov tvorby hodnoty s procesom získavania zamestnancov,
- vytvorenie stratégie získavania zamestnancov s ohľadom na tvorbu hodnoty.
Výsledky riešenia projektu:
Projekt 1: Spracovanie písomnej práce o nástrojoch získavania zamestnancov na základe štúdia odbornej literatúry a ďalších študijných materiálov a jej prezentácia.
Projekt 2: Spracovanie písomnej práce, ktorej obsahom bude analýza prvkov tvorby hodnoty pre súčasných zamestnancov podniku a ich prepojenie na metódy získavania zamestnancov a ich následná prezentácia.
Projekt 3: Spracovanie písomnej práce obsahujúcej stratégiu získavania zamestnancov podniku a jej prezentácia.
Literárne zdroje:
ASEFESO, A.: Lean Recruitment (Effective Recruiting Strategy). AA Global sourcing Ltd, 2018. ISBN 978-1986174336.
RAJANI, S.: A Study on Recruitment Strategies in IT Companies. Lulu publication, 2016. ISBN 978-1-365-01625-7
TEGZE, J.: Jak hledat zaměstnance v 21. století. Grada, 2018. ISBN 9788027105519
ĎURIŠOVÁ, M.: Hodnota a jej vyjadrenie v podniku. Žilina: Žilinská univerzita v Žiline, 2017. ISBN 978-80-554-1373-0
DAVIES, H. R., DAVIES, J.D.: Value Management. Translating Aspirations into Performance. London: CRC Press, 2016. 316 s. ISBN 978-1-4094-0955-7
VLČEK, R.: Hodnotový management. Praha: Management Press, 1992. 102 s. ISBN 80-85603-09-8
VLČEK, R.: Management hodnotových inovací. Praha: Management Press, 2008. 239 s. ISBN 978-80-7261-164-5
EN 1325:2014 Hodnotové manažérstvo – Slovník – Termíny a definície. Bratislava, 2014.
Témy diplomových prác, ktoré vyplývajú zo zadania projektu:
Stratégia získavania zamestnancov v IT podniku
Tvorba hodnoty pre zamestnancov
Hodnotový manažment zameraný na vybrané zainteresované skupiny v podniku
Forma práce:
Pri úvodných témach bude realizácia projektu
prebiehať v tíme, pri parciálnych častiach bude kladený dôraz na individuálnu
prácu s vyústením do prezentácie pred ostatnými študentmi riešiacimi projekt.
Mám záujem o projekt