Dizertačné práce

Online reputačný manažment v cestovnom ruchu

Autor práce: Ing. Irina Ďaďová
Školiteľ: prof. Mgr. Jakub Soviar, PhD.
Dátum obhajoby: 22.8.2022
Študijný program: manažment
Oponent 1: prof. Ing. Pavol Kráľ, PhD.
Oponent 2: doc. PhDr. Peter Dorčák, PhD.

Slovenský abstrakt:
ĎAĎOVÁ, Irina: Online reputačný manažment v cestovnom ruchu. [dizertačná práca]. Žilinská univerzita v Žiline. Fakulta riadenia a informatiky; Katedra manažérskych teórií. Školiteľ: doc. Mgr. Jakub Soviar, PhD. Stupeň odbornej kvalifikácie: doktor filozofie („philosophiae doctor“, v skratke „PhD.“) v odbore Ekonómia a manažment. Žilina: FRI ŽU, 2022. – 191 s. Cieľom tejto dizertačnej práce bolo na základe komplexného výskumu spoznať aktuálny stav zákazníckej perspektívy vo vzťahu k online reputácií v cestovnom ruchu v Slovenskej republike. Rovnako identifikovať hlavné vplyvy z externého prostredia online trhu, ktoré vplývajú na reputáciu a rozhodovanie zákazníkov, ako aj možnosti ovplyvňovania formovania online reputácie samotnými zákazníkmi. Na základe výsledkov výskumu navrhnúť odporúčania pre efektívne riadenie online reputácie pre podniky s ponukou CR (predovšetkým CK) s využitím online marketingových nástrojov. Práca pozostáva zo štyroch kapitol. Prvá kapitola ponúka teoretickú báza k téme. Druhá kapitola sa zaoberá metodológiou a návrhom a rozpracovaním metodologického aparátu. Tretia kapitola sa zaoberá najdôležitejšími výsledkami výskumu k tejto práci. Posledná štvrtá kapitola zhŕňa zistenia a popisuje modelové riešenie prax a otvára diskusiu k téme. Dizertačná práca je tvorená 4 kapitolami, nachádza sa v nej 10 obrázkov, 30 tabuliek, 29 grafov a 5 príloh. Kľúčové slová: online reputácia, online reputačný manažment, online marketing, online cestovný ruch, online reputačný manažent v cestovnom ruchu

Anglický abstrakt:
DADOVA, Irina: Online reputation managment in tourism. [dissertation thesis]. University of Žilina. Faculty of Management Science and Informatics; Department of Management Theories. Tutor: assoc. prof. Jakub Soviar, Ph.D. Qualification level: doctor of Philosophy („philosophiae doctor“, in abbreviation „PhD.“) in the field of Economics and management. Žilina: Faculty of Management Science and Informatics, University of Žilina, 2022. – 191 p. The aim of this dissertation thesis was to define the current state of the customer perspective in relation to online reputation in tourism in the Slovak Republic on the basis of comprehensive research. Also to identify the main influence from the external environment of the online market, which affects the online reputation and decision-making of travelers, as well as the possibilities of influencing the formation of online reputation by travelers themselves. Based on the research results, propose recommendations for effective online reputation management for companies offering services in the tourism industry (especially travel agencies) by applying online marketing tools. The work consists of four chapters. The first chapter offers a theoretical basis for the topic. The second chapter deals with methodology and describes the design and the development of methodological apparatus. The third chapter analyzes the most important research results. The last fourth chapter summarizes the findings and describes the model solution for business practice and opens a discussion on the topic. Dissertation thesis consists of 4 chapters and includes 10 pictures, 30 tables, 29 charts and 5 attachments. Key words: online reputation, online reputation management, online marketing, e-tourism, online reputation management in tourism.

Autoreferát dizertačnej práce
Text práce

0
študentov
0
učiteľov
0
partnerov

Partneri FRI

Platinový partner

Hlavný partner

Partneri

Projekty a centrá FRI

Projekty

Inteligentné operačné a spracovateľské systémy pre UAV
Transdata
IT akadémia
ACeSYRI
SmartSoc
TECH4EDU4
Centre in Advanced Biomedical and Medical Informatics

Centrá

Cisco Network Academy
PEARSON VUE - Aturizované centrum